Friday, March 23, 2012

chapter 1

Posted by Areysya Anim at 9:58 AM

19/3

Hidup: hari ni sangat berkeyakinan..rasa macam matured semacam.ahahahaha

Keje: berlambak giler. Kalau boleh..nak ade robot tolong buatkan..pls pls!

Skandal: Perghhh…mentang mentang pegi jauh…macam macam hal dia buat kat sane. Xpe xpe.sikit sikit da kena reject!

Cinta: keadaan semakin jernih tapi macam diri sendiri yang kejam bila buat benda yang xsepatutnya & perangai sangat lain daripada sebelum ni..

*materialistik??? Mintak jauh laa sume tuh…

20/3

Hidup: still ok..tu je lah..

Keje: masih terpinga pinga cari info..esk da nak jumpa lecturer.berhari hari aku cari tapi apa aku dapat?habuk pon tarak! Aiyaaa!!! Tak buat keje ke aku? X!x! aku buat oke.Cuma keyword lam itnet tu yg salah time ak nk google….(alasan mungkin~~)

Skandal: I miss u..! what?? Kau miss sape tuh.hahahahaha..perasan aku lah gerangannyee..mmg pon..ahahahaha…tapi mustahillah dia ingat kat aku..ekekekekeke

Cinta: semakin normal. Dah mula contact..tapi aku rasa aku yang makin jauh. Wth????

*kecewa dengan diri sendiri

21/3

Hidup: sangat bz. Setiap saat begitu berharga. Nak rehat pon susah..bila da penat, sume benda kadang-kadang tak kena. Tambah plak kawan asik mengomel je.damn! what a life??

Keje: hari ni just ade satu kerja tetapi memerlukan masa yang lama.berkemungkinan akan berlarutan selama dua hari..asik ulang benda same je hari ni sampai dapat result yang memuaskan.

Skandal: damn! Dia terasa dengan aku gara gara sebab aku ejek style dia…da orang dah mesej banyak banyak kali tu udah udah laa merajuknyee…jangan laa nak jual mahal sangat. Ade jugak nanti aku biar je.

Cinta: dia semakin baik dengan aku. Adakah aku masih cintakan dia ataupun sebab skandal skandal aku sume bawak diri? (bajet macam hot je.padahal muka sememeh!)

22/3

Hidup: hari ni hidup macam teratur je.tak ada ape ape yang nak dikejarkan. Kalau lah macam ni tiap tiap hari..gler heaven!

Keje: sikit je keje hari ni…hip hip hooreyyy! Jom kita rehat je hari ni…=)

Skandal: jumpa dia hari ni kat kelas. Tapi aku saja je lalu jalan lain. Tak nak kasi dia Nampak. Kalau dia Nampak aku sekalipon..aku nak dia yang tegur aku…

Cinta: dia cuba sedaya upaya kerap contact aku hari ni. Rasa macam terharu tetapi tak nak berharap sangat. Nanti diri sendiri yang kecewa..betul x?

23/3

Hidup: hari ni pun rasa diri ni sangat cantik. Ranggi sangat!ahahahahahaha

Keje: keje ni xpenah nak abes. Ade je benda kena buat.adeh..ingat nak hantar assignment tapi tak dapat sebab lecturer cuti.

Skandal: dia dah balik! And dia mesej aku! Wow!!!sangat tak sangka dia akan terus mesej aku.tetapi ayat dia tak boleh blah..ttiba ingatkan aku pasal benda yang aku tak nak dengar..buat rilex sudah!grrr…

Cinta: si dia balik kampong sebab kena naik mahkamah. Aku bersimpati..tapi tak tau nak respon macam mana..giler keras aku ni.tak amek berat ke ape cmni?



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Appp...apppp...jgn copy..berdosa tau~~~

semerah jambu kapkek!! Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review