Saturday, November 5, 2011

SALAM AIDILADHA!

Posted by Areysya Anim at 11:56 PM


SELAMAT HARI RAYE SUMEEEE.....

aku tak balik raya ni..sebab kena bertungkus lumus study untuk final.. harap pengorbanan aku ni tak sia-sia. doa-doakan laa ehh...insyaALLAH, dengan doa korang jugak...aku boleh jawab dengan tenang.hehe...

ape aku buat raya nih? humm...apa lagi...study je..ade ade masa, aku online laa jugak.ehehehe..sape yang sokong aku dari belakang? tak lain tak bukan kawan baik aku..bila time aku sebak je..dia ade tolong ingatkan aku ape tujuan aku tak balik sebenarnya. bagus an dia tuh.memang! sangat baik kot. lelaki ke perempuan? umm..lelaki..opppsss...jangan pk bukan-bukan eh..kitorang kawan je.tak lebih..serious!

umm..jap ehh...nak g makan..ahahah..t aku continue ok!

alhamdulillah...dah kenyang...hehe..aku makan masakan biasa je..korang mesti makan yang grand2 an...alaaahaiiii....jeles!..jeles! sape sape yang nak postkan untuk aku..dialu2kan...hehehe..teringin sangat nak makan nasi jagungggggg!!!...nyumnyum..

ape lagi yang nak merapu kat sini eh? um um um...tak de da kot..ahahha...

lastly...selamat hari raya sekali lagiii...maaf zahir & batin!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Appp...apppp...jgn copy..berdosa tau~~~

semerah jambu kapkek!! Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review